Sunčan Dan
Ukupna cena:

Reklamacije, saobraznost i povrat robe

Ukoliko ste nezadovoljni  kupovinom na našem sajtu, slobodno nam se obratite. Potrudićemo se da Vašu reklamaciju rešimo u što kraćem roku.

Radno vreme telefonskih operatera je radnim danom od 9:00 do 17:00.
Vikendom i praznicima korisnički servis ne radi.


Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
1. isporuka robe koja nije naručena
2. isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
3. isporuka robe koja ne odgovara specifikaciji
4. roba oštećena u transportu
5. kvar proizvoda u zakonskom roku saobraznosti (2 godine)


U svakom od ovih slučajeva
1. Pošaljite nam informacije s brojem narudžbine, vašim imenom i prezimenom, brojem računa i opisom reklamacije e-mailom info@suncandan.rs
2. Poslaćemo vam e-mailom potvrdu da smo primili vašu reklamaciju, opis vaše reklamacije, kao i informaciju o tome:

  •  da li se proizvod može zameniti za novi,
  •  da li se za proizvod može vratiti novac,
  •  da li je proizvod potrebno poslati u ovlašćeni servis

U slučajevima kada proizvod ne odgovara specifikaciji ili ste nezadovoljni, proizvod se može zameniti za novi ili se za proizvod može vratiti novac. Na vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima od Vas reklamirani proizvod i vraća u naše skladište. Kad proizvod stigne u skladište, šaljemo Vam informaciju o povratu novca/slanju zamenskog proizvoda. Proizvod mora imati orginalnu ambalažu u kojoj je dostavljen. U koliko proizvod ima tragove korišćenja isti nismo u mogućnosti da zamenimo, niti da odradimo povrat novca. Povrat novca / zamena za novi proizvod uobičajeno traje 3 dana od dana prijema vraćene robe. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na info@suncandan.rs.

U slučaju kada je proizvod neispravan i potrebno ga je poslati u ovlašćeni servis, možete kontaktirati ovlašćeni servis direktno ili da proizvod, sa popunjenim reklamacionim listom, vratite na našu adresu: Mala SRB Prodavnica d.o.o., Nehruova 51 lokal 116 , 11000 Beograd. Mi ćemo neispravan artikal proslediti ovlašćenom servisu. Spisak ovlašćenih servisa nalazi se na Izjavi o saobraznosti koja dolazi sa proizvodom ili pogledajte ovde.

Da bi ste ostvarili pravo na reklamaciju, neophodno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen. U slučaju opravdane reklamacije troškove reklamacije snosimo mi.

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva oštećenja su vidljiva pri preuzimanju pošiljke pa vas molimo da u tom slučaju pošiljku ne preuzimate. Zajedno sa kurirem koji vam je pošiljku doneo napravite zapisnik o oštećenju. Takođe, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku proverili stanje pošiljke i poslali novu.

Ukoliko dođe do kvara proizvoda u toku zakonskog roka 2 godine, nemojte pokušati da sami popravljete proizvod, niti da ga odnosite u neovlašćeni servis. Kako bi što pre ostvarili svoje pravo - možete kontaktirati ovlašćeni servis direktno ili kontaktirajte nas e-mailom i mi ćemo za Vas kontaktirati ovlašćeni servis i poslati kurisku službu da preuzme neispravan proizvod i odnese u ovlašćeni servis.

Potrudićemo se da reklamaciju rešimo u najkraćem mogućem roku. Istog dana, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od odgovara da smo primili vašu reklamaciju (30 dana za tehničku robu i nameštaj).

Kupac nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti) da je proizvod kupljen u našoj Internet prodavnici.

Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

 Iskreno se nadamo se da ćemo vašu reklamaciju rešiti na obostrano zadovoljstvo.

 

Odustanak od kupovine - jednostrani raskid Ugovora

 U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Prilikom jednostranog raskida Ugovora nije neophodno navesti razlog odustanka. Procedura za povrat proivoda je sledeća:

- popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na info@suncandan.rs
- nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom, dokumentacijom koju ste dobili uz proizvod i računom na adresu: Mala SRB Prodavnica d.o.o., Nehruova 51 lokal 116 , 11000 Beograd
- Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. Mala SRB Prodavnica d.o.o. će najkasnije u roku od 3 dana od prijema robe koja je predmet Izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.

Formular za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovde.

Moramo napomenuti da kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajevima:

- isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane;
- isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;

 

Iako se trudimo se da sve reklamacije rešimo i da Vi budete zadovoljni, u slučaju da ipak niste zadovoljni za sve nepravilnosti nastale po osnovu Zakonu o zaštiti potrošača, Zakonu o elektronskoj trgovini i Zakonu o trgovini nadležna je Tržišna inspekcija Republike Srbije